Wednesday, December 21, 2011

Wordless Wednesday - Project The Book Of Love



sebenarnya dah ada tulisan dan ayat-ayat yang aku dah tulis kat bawah gambau tu. tapi, bila ambil gambar, jelas pulak satu-satu perkataan yang aku tulis. kantoi pulak kang boleh main zoom in zoom out.. ehehe

Bilaaaa nak siaappppp pun tak tauu.. hehe. yang penting kene siapkan satu-satu page dalam keadaan dan mood yang baik dan cukup rajin. Nak perah otak satu-satu ingatkan balik kisah silam awal perkenalan bukan senang. haha. Takut terpesong jadi cerita orang lain lak nnt :P


Gambar ni dekat Genting aritu aku suka sanad-sanad! ( owh ok, sanad2 tu sangat2 ok, aku mengejek cakap budak2 sekolah yang suka cakap camtu je :P )


Makin hari makin tebal dengan isi.





Ok bye~